ZIPPO

29.01.2019

Když jsem byl ještě malé štěně, bydlel jsem s mámou, bráchou a tetami v domku se zahradou. Hrávali jsme si s bráchou Zazu a tetou Julií ve sněhu a bylo to celkem fajn. Jednoho dne mi ale dala máma pusu na čelo a řekla mi: Zippo přijel si pro tebe táta, je to ředitel psí školky, šampion a velký závodník, tak ho poslouchej, uč se, pomáhej mu a nedělej ostudu! Naložili mě do auta a jel jsem do Prahy.

Táta je fešák a všichni ho mají rádi. On ze mně ale zpočátku moc nadšený nebyl, tak jsem se rozhodl, že budu hodně užitečný, aby si mě oblíbil.

Hned druhý den ráno jsme nastoupili do školky. V zájmu zvýšení své užitečnosti a návazně na to celkové oblíbenosti jsem se snažil pomoci s úklidem. Chtěl jsem umýt podlahu, ale asi mi to moc nešlo. Táta se tvářil jak bůh pomsty a panička, tady se jí říká paní učitelka, skoro plakala. Tak bych mohl třeba zlikvidoval odpadky! To jsem myslím zvládl na jedničku, ale to už začali do školky přicházet ostatní a začali jsme si hrát. Páni, to byla legrace, ještě lepší než s Julčou a Zazu. Večer jsem byl tak unavený, že jsem hned usnul.

Ráno jsem se vyprdnul na to pitomé vytírání a vrhl se hned na odpadky. Panička mě od toho, nevím proč, vyhodila. Nechápu, umím to naprosto perfektně roztřídit, jde mi to rychle a dělám to rád. Celý den jsme si zase hráli. Jsou tu krásný holky jako Isis, Lilithka, Margotka nebo Meggi a bezva kámoši, Baxík, Hugo a Alfie. Lilithka je dáma a krásně voní, asi se s ní ožením.

Po pár dnech jsem slyšel večer paničku, jak si povídá s tátou. Řekla mu, že jsou všichni moc spokojení, protože ten šašek, to jako já, ty jejich pejsky pěkně unaví.

Tak ti píšu mami, že jsem to zvládnul a můžeš na mne být pyšná. Stal jsem se bavičem a jsem moc užitečný. Také už jsem šampion jako táta a na jaře začnu závodit. Táta mě má rád a vůbec jsem ve školce oblíbený. Lilithku si nevezmu, je pro mě stará a já miluju Reiu. Mám tě moc rád, pozdravuj Julii a já za vámi brzy přijedu. Tvůj Zippo

web designed by kramesova98@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky