MARGO

21.09.2017

Začala jsem chodit do školky jako jedna z prvních, protože jsem prý doma zlobila. No nevím, co jsem tak strašného provedla, chtěla jsem se jen trochu zabydlet.., tak nějak ten byt zútulnit.., ale zřejmě máme s paničkou rozdílný vkus.

Vůbec mi to ale nevadí, protože ve školce je to super! Mám tady několik kamarádů a kamarádek. Někdy chodím k paní učitelce i spát, což mi závidí pubertální Isis, která tajně miluje ředitele Kubu a za noc s ním by dala nevím co. No milá Isis není to zase nic tak světoborného, Kuba chrní jako všichni ostatní a ještě se dost roztahuje.

Můj tatínek je z Norska a zdědila jsem po něm barvu černou jako uhel. Paní učitelka mi vždycky ve školce zpívá : " Bláznivá Lotty, černá jako boty, ta mi kápla do noty" a směje se. Docela se mi to líbí. Nejradši mám ale Velkýho Šéfa, ten nás hlídá, když není ve školce paní učitelka. Velký šéf mě má rád, chová mě na klíně a říká, že jsem krásná. Vůbec hodně lidí říká, že jsme krásná, jenom pan rozhodčí na výstavě řekl, že jsem velmi dobrá a napsal VD. No nevím Velkej Šéf by určitě napsal K jako krásná.

Nakonec na to přišli i rozhodčí, na poslední výstavě také říkali, že jsem krásná a na ten papírek napsali V1 CAC. Nevím, co to znamená, protože V krásná není, asi to bude velekrásná, ale co je to CAC, z toho jsem teda jelen.

web designed by kramesova98@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky