LILITHKA

30.01.2018

Dovolte abych se představila, jmenuji se Lilith Feritte Bugsy a jsem fenka Italského chrtíka se skvělým rodokmenem. Do školky chodím od začátku, hned jak otevřeli a mohu říci, že je to tam pěkné. Jen mne trochu obtěžuje, když ke mně hoši čichají. Ani vám nemohu říci, kam mi čichají, to bych se červenala.

Mojí oblíbenou zábavou je aportování balonku, ale ve školce se této zábavy raději neúčastním. Například Hugo nebo nakonec i Růženka jsou totiž mnohem větší než my chrtíci a připadá mi to nebezpečné. Pan ředitel Kuba s nimi za balonkem běhá, ale málem už ho párkrát poranili. On za to snad Hugo ani nemůže, ale je jak hrom do police.

Inu ale vrátím se k tomu otravnému očichávání. Dělají to sice všichni chlapci ve školce, ale nejdotěrnější je zcela jistě Zippo. Ten nevycválaný spratek si snad myslí, že jsem jeho děvče nebo co . Nemá šanci! Prý jednou dokonce utekl paničce a šel mne hledat. Je to mamlas, protože já už byla dávno doma.

Zippo je syn ředitele Kuby a bydlí u něj. Naši se v tomto modelu soužití nějak vzhlédli či co a také si přinesli domů ještě jednu malou italačku. Říkáme jí Xadi a zatím jsou s ní samé patálie, ale já se moc těším, jak to za mne jednou Zippovi vše oplatí. Povídám vám, ta si ho namaže na chleba, jen co poporoste!

web designed by kramesova98@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky