KUBA

27.06.2017

Jmenuji se Kuba, celým jménem Kuba Libre Na Klínkách. Jsem Italský chrtík. Jsem krásný, elegantní a vyhrál jsem spoustu pohárů. Žil jsem si krásně se svou paničkou až do té doby, než jsme si otevřeli školku. Teď mě tak napadá, jestli za to nemůžou ty pitomý poháry? Panička je pořád přendavala, nevěděla kam s nimi, a pak otevřela školku. Poháry se sem vejdou a je z nich krásná výstavka. Teda jestli je to kvůli těm pohárům, tak jsem měl radši být poslední. Žil jsem si krásný, lenošný život u paničky na klíně. Teď mi po ní leze kdejakej čokl a já abych to tady všechno hlídal.

Prvních pár dní to ještě šlo, přišel tak maximálně Baxík, to je Yorkshire, uznal, že jsem větší, hezčí, zkušenější a moc jsme si nepřekáželi. Dá se dokonce říct, že se z nás stali časem kamarádi.

Pak se jednoho rána objevila Lilithka. Je to holka, Italačka, ale ještě takovej žabec. Ze všeho nejvíc jí zajímají balonky a nosí tak o 2 čísla větší kabáty, takže vypadá hrozně legračně. Asi čekají, že do nich doroste, no nevím, nevím....Já si osobně myslím, že už z ní žádnej čahoun nebude.

Další slečna do party byla Margo. Páni ta umí zlobit! Černá je jak boty a myslí si, že mi snad bude šéfovat nebo co? Tak to se plete dračice jedna.

Z trojice italských slečen se však nejlépe uvedla Isis. Takové nedochůdče a myslí si, že se z ní zjančím. Pořád za mnou leze, a když jsem jí dal jasně najevo, že nemám zájem, randím teď s Uwou a to už je pořádná baba, ta mrcha Isis nám ukradla klíče od školky. Zřejmě mě chtěla otravovat i v noci, ale to se spletla holčička, za prvé ve školce nespíme a za druhé se na to přišlo a měla průser puberťačka jedna!

Když už jsem si myslel, že to tu bude jen pro holky a já tu budu jako Paša s harémem, začali k nám chodit Alfie a Hank. Alfie je taky Italák. Je trochu větší než já, ale je to ňouma a hned jsme si ujasnili, kdo je tady vedoucí. Hank je malý, bílý, střapatý a všichni se můžou zbláznit, jak je roztomilý. No to je věc vkusu...

K naší stálé partě patří ještě Růženka. Tu mám opravdu moc rád. Je o dost větší než já, má krásné dlouhé blond chlupy a kouzelné oči. Je tichá, milá a umí krásně běhat.

Když už jsem si zvykl, že každý den vstáváme, jdeme do školky a já tam musím celý den vychovávat ty nevycválané spratky, přinesla panička domů Zippa. Nejdřív jsem si myslel, že je u nás na noc, jako někdy Alfie nebo Margotka, ale po týdnu jsem udeřil na paničku, co to má znamenat, že snad aspoň večer mám nárok na klid a její náruč. Oznámila mi, že Zippo je můj syn a že mi ho poslala Orpheena, se kterou jsem randil vloni. Prosím vás kdo to kdy viděl? Co to je za matku ta Orpheena? Copak je to normální sbalit kluka, sotva odroste cecku a poslat ho k tátovi? To jsme si milá dámo nedomluvili!

S Uwou jsem to hnedka skončil, ještě by jí napadlo, taky mi nějakého prcka poslat a to bych taky mohl mít za chvíli plnou školku svých dětí. To bych se taky mohl udřít k smrti. Takže pánové, radím vám dobře, žádný poháry a žádný slečny! Není z toho nic dobrého ;-).

web designed by kramesova98@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky