ISIS

19.07.2017

 Jsem fenka Italského chrtíka. Moc jsem nevyrostla, ale zato mám ty největší oči ze všech.

  1. den ve školce

Dnes jdu poprvé do školky. Kamarádky Lila a Margo jsou mladší a už tam byly. Děsně jim závidím, ale dnes jdu taky. Uvítala mě paní učitelka Katka a pan ředitel Kuba. Teda to je fešák... Já jsem si zatím kluků moc nevšímala, připadají mi pitomí a pořád mě očuchávají, ale Kuba je úplně jiný. To byste ho museli vidět, jaké má oči a dlouhé nohy a jak se umí chovat, jako gentleman. Rozhlédla jsem se , kdo mi může konkurovat. Tak Lila je ještě pulec, ta nemá šanci, a Růža zase není chrtík, mám to v kapse. Zkusím oční kontakt. Loupla jsem po Kubovi očima a trochu se o něj otřela. Nic, šel si lehnout k Růže do pelíšku. Zkusila jsem mu zatancovat, chvíli na mně koukal a pak usnul.

Na procházce jsem šla vedle něj a snažila se o společenskou konverzaci. A páni, on se se mnou bavil! Já myslela, že omdlím! Honem nějaká témata, abych ho nenudila, kosti, balonky..., nic mě nenapadá... " Co jsi dělal o víkendu?" Uf... Vyprávěl mi, jak jezdí o víkendech na závody a ve školce mi ukázal vyhrané poháry. To chci taky. Budu běhat a jezdit s Kubou na závody.

Strašně to frnklo a šla jsem domů.

  1. den ve školce

Za celý den se mnou Kuba sotva prohodil slovo. Měl tu své kamarády a bavili se mezi sebou. Jak to udělat, abych s ním byla sama, jedině až všichni odejdou domů a paní učitelka půjde spát. Musím jednat! Štípla jsem paní učitelce klíče, a jak přišla panička, šoupla jsem jí je do kabelky. Teď si jen zapamatovat cestu a v noci se vrátím. Vezmu s sebpou pár kostí, svíčky... a vytvořím tak romantickou armosféru, že Kuba neodolá.

Vše jsem si doma nachystala do tašky, když přišla dost rozčílená panička, že jí volala paní učitelka a sháněla klíče. Dostala jsem vynadáno, že jsem ostuda a zlodějka. Vůbec nepochopila, že jsem to udělala ze zoufalství nešťastné lásky. Já to ale nevzdám. Naučím se běhat a bude ze mne velká závodnice. Pak přilezeš sám Kubíčku!

web designed by kramesova98@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky